Husk påmeldingsfristen 24. juli
Postet av Heidi Fjellet Kristiansen den 17. jul 2019
Det nærmer seg NM på Hamar, og vi minner om påmeldingsfristen 24. juli klokken 23.59. Dette gjelder også for trenere/ledere som ønsker akkreditering til mesterskapet.
Minner også om at betaling skal skje innen samme frist.
Søndag 4. august klokken 16.50 vet vi hvem som er vinnere av kongepokalene på Hamar 2019.
Foto: Frederik Garshol
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Heidi Fjellet Kristiansen
Bamselekene 2026
16.02.2026
Velkommen til Lillehammerlekene
19.06.2025
Takk til SpareBank 1 Østlandet
13.06.2025
Bamselekene 2025
23.02.2025